מזל טוב, אחרי תשעה חודשים אינטנסיביים ומלאי רגשות הצטרף תינוק חדש למשפחתכם. אתן כבר יודעות כמה תקופת ההיריון הורמונאלית ומשפיעה רבות על גופכן, בפרט על החזה אשר גדל, מתמלא והופך להרבה יותר רגיש משהיה בעבר. נשים רבות תוהות איך יוכלו לרכוש חזיית הנקה מומלצת וכמובן מתי? מתי מומלץ לקנות אותן.
איך לבחור את האחת שלך אשר תשלב בין פונקציונאליות, בטיחות ונוחות – ותוכל להקל ולו במעט על מלאכת ההנקה בהרמה הפיזית והמנטלית.
אנו מאמינות שיש לכן לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך ALPHA MOM פה לעשות לכן מעט סדר.

למה נרצה לשים לב עת רכישת חזיית הנקה?

רכישת חזיית הנקה נראית עבור נשים רבות מלאכה מסובכת ולא פשוטה, נשים רבות מוצאות את עצמן משקיעות משאבים וכסף רב ברכישת חזיות הנקה רבות אך לא פעם גם הן מוצאות את מקומן מאוחסנות במגירה חשוכה והחזיה הנכספת עדין לא בנמצא.
כאשר אנחנו מדברים על רכישת חזיית הנקה אנו נרצה לשים לב אל מספר נקודות חשובות:

  • מידת החזייה – במהלך תקופת ההיריון וגם לאחר הלידה אנו רואות שינוי משמעותי בגודל השדיים ולכן מידת החזייה משתנה בהתאמה. לכן אנו נרצה לבדוק שקיימת אפשרות להרחבה ו/או הצרת היקף החזייה בהתאמה לצרכים שלנו. כמובן חשוב שגם הכתפיות יוכלו להתכוונן בהתאם אלינו ולקחת מעט מהעומס של החזה הגדוש.
    לאחר הלידה אנו עולות ו/או מרזות במשקל ולכן אין מן הנמנע שאנחנו נרצה חזייה מותאמת עבורנו כזו שניתן להתאים אותה בהתאמה אישית למצבנו הנוכחי. ההמלצה היא לרכוש חזייה בעלת אפשרות כיוונון גם בהיקף בעזרת מרחיב וגם בקאפ – מומלץ לבחור מראש חזייה כזו שיש בה מספיק אלסטן המאפשר לה להיות גמישה לשינויים של החזה.. כמו כן, מאחר והגוף משתנה לא מעט בתקופת ההיריון אנו מציעות לך לרכוש את החזייה לקראת חודשי ההריון האחרונים או ממש לקראת/אחרי לידה.
  • נוחות זה שם המשחק – עליכן לזכור שחזייה זו לא מתפקדת אך ורק כחזייה אלא יש לה חלק אינטגרלי וחשוב במהלך ההנקה. אנו נרצה לבדוק שקליפס הפתיחה והסגירה של החזייה יהיה נגיש וקל לתפעול ביד אחת כאשר ביד השנייה אנו מחזיקות את התינוק. אף אחת לא רוצה להתעסק יותר מדי בתפעול החזייה שלה כשהיא רוצה לתת מענה מהר לתינוק הרעב. לכן אנו נרצה שקליפס החזייה יאפשר פתיחה וסגירה באמצעות יד אחת ובקלות.
  • תמיכה ומעטפת מלאה לחזה – הנקה עבור נשים רבות איננה מלאכה פשוטה וטומנת בחובה לא מעט אתגרים. על מנת לייעל ככל האפשר את מלאכת ההנקה אנו נרצה לבחור חזייה אשר נותנת תמיכה מרבית לחזה, אנו נרצה לבדוק שהחזייה יושבת היטב על החזה ויחד על זאת לא הדוקה מידי מצב שעלול ליצור לחץ על צינוריות החלב ולגרום לסתימת צינוריות.
    כמו כן אנו נרצה לרכוש חזיית הנקה בעלת כתפיות רחבות ולבדוק שצידה הפנימי של החזייה עשוי מחומר גלם איכותי אשר איננו יוצר חיכוך בעור.
    אנו ממליצות לבדוק את החזייה טרם הנקה וללכת איתה מעט על מנת לבדוק את רמת החיכוך והאם מדובר בחזייה שנוחה לך.
  • קאפ – הנוחות שלך זה הדבר החשוב ביותר. בין אם תבחרי חזיית הנקה או חזיית הנקה ושאיבה יחד עלינו לזכור שלאחר ההיריון ובזמן ההנקה בפרט הפטמות שלנו רגישות ומגורות לעיתים בולטות לכן מומלץ לבחור חזייה שתתאים במאפיינים שלה למה שמדויק בשבילך בין אם חזייה בעלת ריפוד קל או חזייה העשויה מבד רך וגמיש שיאפשר לך להכניס רפידת הנקה פנימה, למרוח משחה, להכניס רפידה טיפולית , שולפי פטמות ועוד…
    קאפ מלא המכסה את החזה בזמן ההנקה יתמוך במצבים השונים לאחר הלידה.
  • סוג הבד – אנו נרצה לקנות חזייה בעלת בד איכותי, נושם ושאיננו גורם לחיכוך וגירוי של העור. כמו כן אנו נרצה לוודא שהחזייה מעט אלסטית על מנת לאפשר מתיחה ונוחות לאורך 24 שעות ביממה.

חזיית הנקה ללא ברזלים: האם זה אפשרי?

מרבית הנשים יעדיפו לרכוש חזיות הנקה ללא ברזלים כלל מאחר ואלו עלולים לגרום לחוסר נוחות בעת ההנקה. נשים רבות בעלות חזה שופע נוטות לחשוב שאין פתרון אחר עבורן מאשר חזייה עם ברזלים אשר תתן מעטפת ותמיכה לחזה שלהן. יחד עם זאת אתם לבטח תופתעו לגלות שכיום ניתן למצוא חזיות הנקה ללא ברזלים גם במידות גדולות במיוחד (XXXL, אין טעם להרים גבה) העומדות במשימה בצורה מצוינת ומשלבות בין – נוחות, פונקציונאליות, עיצוביות, דיסקרטיות ובפתיחה מהירה. ALPHA MOM מתמחה בחזיות הנקה ונותנת לכן את האפשרות למצוא מגוון רחב של חזיות הנקה ללא ברזלים המתאימות לכולן. 

חזיית הריון והנקה קאריג'ל

שינה עם חזיית הנקה: האם זה אפשרי?

כן, לחלוטין אפשרי. כיום ניתן למצוא חזיות הנקה אשר מתפקדות גם כחזיות שינה ייעודיות ועוזרות לכן להפחית את כאבי הגב בצורה משמעותית תוך כדי שמירה על מבנה החזה בתקופה שלאחר ההיריון. מאחר והשדיים ממשיכות לדלוף מחלב גם במהלך הלילה אנו נרצה לרכוש חזייה המספקת תמיכה במלאה במהלך השינה – באתר של ALPHA MOM תוכלו למצוא מגוון רחב של חזיות הנקה המתפקדות בצורה מושלמת בעת השינה.

מדוע מומלץ לרכוש חזיות הנקה של ALPHA MOM?

ALPHA MOM הינו הבוטיק המוביל בישראל בעולם החזיות ומוצרי הנקה. כל החזיות שלנו נולדו בלידת בזק וללא תפרים ומוקדשות לכן האימהות. בבוטיק שלנו ובאתר האינטרנט תוכלו למצוא קולקציה מגוונת לצד היצע מגוון של חזיות הנקה המשלבות בצורה מושלמת בין עיצוביות, נוחות, פונקציונאליות ובעלות תחכום קורץ. חלק מן חזיות ההנקה באתר שלנו זכו בפרסים עולמיים בזכות פטנטים ייחודים ועברו סלקציה טרם כניסתם לאתר.

אנו מזמינות אתכן ליצור איתנו קשר דרך האתר, בייעוץ טלפוני ו/או אפילו בהודעת טקסט לשם התאמת החזייה המושלמת עבורכן. 

אנו מזמינות אתכן להצטרף אל הנבחרת הנפלאה שלנו ולבחור –  ALPH MOM.